Bezichtiging verbouwing Velserbroek

Gepubliceerd op: 30 april 2024 22:31

Op 30 april werd de eerste bezichtiging van de verbouwing van de Bibliotheek Velserbroek met veel enthousiasme ontvangen. Ondanks dat er nog veel werk te doen is, werden de eerste contouren van de vernieuwde ruimte zichtbaar.

De Bibliotheek kan niet wachten om de boeken een prachtige plek te geven in deze gerenoveerde omgeving. Bezoekers kregen een voorproefje van wat komen gaat, en de reacties waren bijzonder positief. De ruimte ademde een sfeer van vernieuwing uit, waarbij de mogelijkheden voor ontmoeting, inspiratie en kennisdeling steeds meer vorm krijgen.
Met nog een aantal stappen te gaan, kijken zowel het bibliotheekteam als de gemeenschap van Velserbroek reikhalzend uit naar de voltooiing van dit project. De vernieuwde bibliotheek in de Cirkel belooft een ware oase van cultuur, kennis en gemeenschap te worden, waar boeken en mensen samenkomen.

Kijk op de verbouwingspagina voor oudere berichten